Marca |
BYD
|
Model |
Shark 6
|
Generatie |
Shark 6
|
Tip motor |
DMO 1.5T 29.6 kWh (435 CP) Plug-in Hybrid AWD EHS
|
Putere |
184 CP @ 5400 rot/min
|
Modelul motorului |
BYD476ZQF
|
Volumul motorului |
1497 cm3
|
Tipul de combustibil |
Benzina / energie electrica
|
Arhitectura motor |
PHEV (Vehicul electric hibrid Plug-in)
|
Cuplu |
260 Nm @ 2000-4800 rot/min
|
Aspiratia motorului |
Turbosuflanta, Intercooler
|
Volumul rezervorului |
60 l
|
Numarul de cilindri |
4
|
Numarul de supape per cilindru |
4
|
Anul inceperii productiei |
2024
|
Tipul caroseriei |
Pick-up
|
Capacitate bruta baterie |
29.6 kWh
|
Tehnologia de stocare a bateriei |
Litiu fier fosfat (LiFePO4)
|
Locatie baterie |
Sub podea
|
Putere Motor electric |
204 CP
|
Cuplu motor electric |
340 Nm
|
Autonomie electrica - NEDC |
100 km
|
Locatie motor electric |
Puntea spate, Transversal
|
Putere sistem |
435 CP
|
Cuplu total sistem |
650 Nm
|
Dispunerea motorului |
Fata, Longitudinal
|
Incarcatura maxima |
790 kg
|
Volumul minim al portbagajului |
1200 l
|
Numar de usi |
4
|
Numar de scaune |
5
|
Lungime |
5457 mm
|
Latime |
1971 mm
|
Inaltime |
1925 mm
|
Ampatament |
3260 mm
|
Ecartament fata |
1660 mm
|
Ecartament spate |
1660 mm
|
Tractiune |
Tractiune integrala (4x4)
|
Viteza maxima |
160 km/h
|
Capacitate baie ulei |
4.5 l
|
Diametrul minim al cercului de virare |
13.5 m
|
Standardul ecologic |
Euro 5
|
Distributie |
DOHC
|
Garda la sol |
230 mm
|
Arhitectura sistem transmisie |
MAI conduce rotile din fata ale vehiculului. Un motor electric pune in miscare rotile din fata, un motor electric pune in miscare rotile din spate. Este posibila Cu posibilitatea de a se in regim complet electric, doar de MAI sau in regim mixt.
|
Acceleratie 0-100 km/h |
5.7 sec
|