Marca |
BYD
|
Model |
Tang
|
Generatie |
Tang II (facelift 2021)
|
Tip motor |
DM-p 1.5Ti (615 CP) Plug-in Hybrid AWD E-CVT
|
Putere |
139 CP
|
Modelul motorului |
Xiaoyun / BYD476ZQC
|
Volumul motorului |
1497 cm3
|
Tipul de combustibil |
Benzina / energie electrica
|
Arhitectura motor |
PHEV (Vehicul electric hibrid Plug-in)
|
Cuplu |
231 Nm
|
Aspiratia motorului |
Turbosuflanta, Intercooler
|
Volumul rezervorului |
53 l
|
Numarul de cilindri |
4
|
Numarul de supape per cilindru |
4
|
Anul inceperii productiei |
Iunie, 2022
|
Tipul caroseriei |
SUV, Crossover
|
Tehnologia de stocare a bateriei |
Litiu fier fosfat (LiFePO4)
|
Locatie baterie |
Sub podea
|
Putere Motor electric |
272 CP
|
Cuplu motor electric |
350 Nm
|
Autonomie electrica - NEDC |
215 km
|
Locatie motor electric |
Puntea spate, Transversal
|
Putere sistem |
615 CP
|
Dispunerea motorului |
Fata, Transversal
|
Numar de usi |
5
|
Numar de scaune |
6-7
|
Lungime |
4870 mm
|
Latime |
1950 mm
|
Inaltime |
1725 mm
|
Ampatament |
2820 mm
|
Ecartament fata |
1650 mm
|
Ecartament spate |
1630 mm
|
Tractiune |
Tractiune integrala (4x4)
|
Capacitate baie ulei |
3.7 l
|
Diametrul minim al cercului de virare |
11.8 m
|
Distributie |
VVT
|
Arhitectura sistem transmisie |
MAI pune in miscare rotile din fata, un motor electric pune in miscare rotile din fata, un motor electric pune in miscare rotile din spate. Este posibila deplasarea in regim complet electric sau mixt.
|
Acceleratie 0-100 km/h |
4.3 sec
|