Marca |
BYD
|
Model |
Tang
|
Generatie |
Tang II (facelift 2021)
|
Tip motor |
DM 2.0TI (437 CP) Plug-in Hybrid AWD Automatic
|
Putere |
192 CP
|
Modelul motorului |
BYD487ZQB
|
Volumul motorului |
1991 cm3
|
Tipul de combustibil |
Benzina / energie electrica
|
Arhitectura motor |
PHEV (Vehicul electric hibrid Plug-in)
|
Cuplu |
320 Nm
|
Aspiratia motorului |
Turbosuflanta
|
Volumul rezervorului |
53 l
|
Numarul de cilindri |
4
|
Numarul de supape per cilindru |
4
|
Anul inceperii productiei |
Aprilie, 2021
|
Anul opririi productiei |
August, 2022
|
Tipul caroseriei |
SUV, Crossover
|
Capacitate bruta baterie |
17.1 kWh
|
Tehnologia de stocare a bateriei |
Litiu fier fosfat (LiFePO4)
|
Locatie baterie |
Sub podea
|
Putere Motor electric |
245 CP
|
Cuplu motor electric |
330 Nm
|
Autonomie electrica - NEDC |
81 km
|
Locatie motor electric |
Puntea spate, Transversal
|
Putere sistem |
437 CP
|
Cuplu total sistem |
650 Nm
|
Dispunerea motorului |
Fata, Transversal
|
Numar de usi |
5
|
Numar de scaune |
6-7
|
Lungime |
4870 mm
|
Latime |
1950 mm
|
Inaltime |
1725 mm
|
Ampatament |
2820 mm
|
Ecartament fata |
1650 mm
|
Ecartament spate |
1630 mm
|
Tractiune |
Tractiune integrala (4x4)
|
Tip cutie de viteze |
6 trepte, cutie automata
|
Capacitate baie ulei |
5.4 l
|
Diametrul minim al cercului de virare |
11.8 m
|
Arhitectura sistem transmisie |
MAI pune in miscare permanent rotile din fata ale masinii, motorul electric pune in miscare rotile din spate cu posibilitatea de a se in regim complet electric, doar de MAI sau in regim mixt.
|
Acceleratie 0-100 km/h |
5.1 sec
|