Marca |
BYD
|
Model |
Tang
|
Generatie |
Tang I
|
Tip motor |
2.0T (505 CP) Plug-in Hybrid 4WD DCT
|
Putere |
205 CP @ 5500 rot/min
|
Modelul motorului |
BYD487ZQA
|
Volumul motorului |
1991 cm3
|
Tipul de combustibil |
Benzina / energie electrica
|
Arhitectura motor |
PHEV (Vehicul electric hibrid Plug-in)
|
Cuplu |
320 Nm @ 1750-4500 rot/min
|
Aspiratia motorului |
Turbosuflanta
|
Volumul rezervorului |
53 l
|
Numarul de cilindri |
4
|
Numarul de supape per cilindru |
4
|
Anul inceperii productiei |
Ianuarie, 2015
|
Anul opririi productiei |
Iunie, 2018
|
Tipul caroseriei |
SUV, Crossover
|
Tehnologia de stocare a bateriei |
Litiu-ion (Li-Ion)
|
Locatie baterie |
Sub podea
|
Putere Motor electric |
150 CP
|
Cuplu motor electric |
250 Nm
|
Locatie motor electric |
Puntea spate, Transversal
|
Putere sistem |
505 CP
|
Cuplu total sistem |
820 Nm
|
Dispunerea motorului |
Fata, Transversal
|
Volumul minim al portbagajului |
1084 l
|
Volumul maxim al portbagajului |
2398 l
|
Numar de usi |
5
|
Numar de scaune |
5
|
Lungime |
4815 mm
|
Latime |
1855 mm
|
Inaltime |
1720 mm
|
Ampatament |
2720 mm
|
Consumul de combustibil - urban |
2.4 l/100 km
|
Consumul de combustibil - extra-urban |
2.5 l/100 km
|
Consumul de combustibil - mixt |
2.4 l/100 km
|
Tractiune |
Tractiune integrala (4x4)
|
Viteza maxima |
180 km/h
|
Standardul ecologic |
China V
|
Garda la sol |
180 mm
|
Arhitectura sistem transmisie |
MAI pune in miscare rotile din fata, un motor electric pune in miscare rotile din fata, un motor electric pune in miscare rotile din spate. Este posibila deplasarea in regim complet electric sau mixt.
|
Acceleratie 0-100 km/h |
4.9 sec
|