Marca |
Volkswagen
|
Model |
Taos
|
Generatie |
Taos (facelift 2024)
|
Tip motor |
1.5 TSI (174 CP) 4MOTION Tiptronic
|
Putere |
174 CP @ 5500-6000 rot/min
|
Modelul motorului |
EA211 evo2
|
Volumul motorului |
1498 cm3
|
Tipul de combustibil |
Benzina
|
Arhitectura motor |
Motor cu combustie interna
|
Cuplu |
250 Nm @ 1750-4000 rot/min
|
Aspiratia motorului |
Turbosuflanta, Intercooler
|
Volumul rezervorului |
55 l
|
Numarul de cilindri |
4
|
Diametrul cilindrilor |
74.5 mm
|
Cursa cilindrilor |
85.9 mm
|
Numarul de supape per cilindru |
4
|
Raport de compresie |
11.5:1
|
Anul inceperii productiei |
Octombrie, 2024
|
Tipul caroseriei |
SUV
|
Dispunerea motorului |
Fata, Transversal
|
Incarcatura maxima |
526-529 kg
|
Volumul minim al portbagajului |
705 l
|
Volumul maxim al portbagajului |
1705 l
|
Numar de usi |
5
|
Numar de scaune |
5
|
Lungime |
4467 mm
|
Latime |
1841 mm
|
Latime - oglinzi incluse |
2097 mm
|
Inaltime |
1654 mm
|
Ampatament |
2680 mm
|
Ecartament fata |
1569 mm
|
Ecartament spate |
1544 mm
|
Tractiune |
Tractiune integrala (4x4)
|
Tip cutie de viteze |
8 trepte, cutie automata Tiptronic
|
Suspensie fata |
Independent, tip McPherson cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare
|
Suspensie spate |
Suspensie independenta cu arc multi-legaturi cu stabilizator
|
Diametrul minim al cercului de virare |
10.6 m
|
Distributie |
DOHC
|
Garda la sol |
193 mm
|
Arhitectura sistem transmisie |
MAI pune in miscare rotile din fata permanent, iar daca este necesar prin ambreiajul comandat electric sau mecanic, rotile din spate sunt puse in miscare.
|